Jak przygotować ofertę na realizację zadania publicznego?
Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Wałczu we współpracy z Lokalnym Punktem Informacyjnym Funduszy Europejskich w Szczecinku oraz Starostwem Powiatowym w Szczecinku, serdecznie zapraszają na spotkanie animacyjno-informacyjne pn.„ Jak przygotować ofertę na realizację zadania publicznego?
Spotkanie odbędzie się 17 lipca 2013 roku, w godz. 09:00 – 15:00, w sali 106 budynku Starostwa Powiatowego w Szczecinku, przy ul. 28 Lutego 16.
Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej, którzy chcą skutecznie przygotować ofertę o dofinansowanie i aktywnie pozyskiwać środki finansowe na działania organizacji.
W programie:
1.Najważniejsze aspekty oferty podmiotów ekonomii społecznej na realizację zadania publicznego:
- termin i warunki realizacji zadania,
- przeznaczenie dotacji,
- warunki składania ofert.
2.Zasady wypełniania formularzy ofert z omówieniem najczęściej popełnianych błędów.
3.Umowa na realizację zadania publicznego – najważniejsze aspekty.
4.Rozliczenie zadania publicznego:
- termin złożenia sprawozdania z realizacji zadania,
- rozliczenie kosztów związanych z realizacją zadania,
- wymagane załączniki.
Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne!
Zapisy i szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 94 372 92 50.
Serdecznie zapraszamy!!!