DYREKTOR BIURA
Wymiar etatu: pełny
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące kryteria:
1. Wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
Wykształcenie wyższe magisterskie; a)
b) Staż pracy minimum 5 lat;
c) Doświadczenie w co najmniej 2-letnim kierowaniu zespołem;
d) Znajomość problematyki i doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji projektów ze środków UE;
Umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, programów do prezentacji ; e)
f) Prawo jazdy kat. B.
2. Pożądane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
a) Wykształcenie wyższe ekonomiczne specjalność zarządzanie lub finanse, prawo;
b) Doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji projektów na terenach wiejskich;
c) Doświadczenie w aplikowaniu o dofinansowanie projektów.
Do bezpośrednich zadań Dyrektora Biura należy:
1) wykonywanie uchwał Rady Fundacji i Zarządu Fundacji,
2) prowadzenie spraw Fundacji,
3) przygotowanie procesu naboru kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowiska pracy,
4) gromadzenie i udostępnianie dokumentów z zakresu działania Fundacji,
5) przygotowywanie materiałów na posiedzenia Rady Fundacji oraz posiedzenia Zarządu i Rady Doradczej,
6) sporządzanie protokołów i sporządzanie odpisów podjętych uchwał przez organy Fundacji i doręczanie ich uprawnionym osobom i instytucjom,
7) prowadzenie dokumentacji członków organów Fundacji,
8) nadzór nad przygotowaniem i wdrażaniem projektów w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju ŚGD,
9) nadzór nad prowadzeniem działań związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura, współuczestniczenie w systemie szkoleń,
10) udzielanie potencjalnym beneficjentom wszelkich informacji dotyczących sposobu przygotowywania i składania wniosków o dofinansowanie,
11) szkolenia kadr biorących udział we wdrażaniu lokalnej strategii LSR, w tym pracowników LGD, członków Rady,
12) nadzór nad obsługą wniosków,
13) nadzór nad prowadzeniem monitoringu realizowanych operacji,
14) przygotowywanie wniosków o płatność pod względem merytorycznym,
15) przygotowywanie odpowiednich sprawozdań,
16) pomoc przy organizacji pracy Rady Doradczej oceniającej operacje,
17) nadzór nad sporządzeniem informacji z kontroli dla Zarządu,
18) nadzór nad prawidłowością sprawdzania końcowych rozliczeń rzeczowych pod względem zgodności z warunkami Umów o pomoc,
19) przyjęcie sprawozdania z wykonania projektów pod względem rzeczowym
i finansowym,
20) przygotowywanie propozycji procedur i instrukcji dotyczących kontroli.
Wymagane dokumenty:
a) Życiorys kandydata (CV),
b) List motywacyjny,
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie dokumentów poświadczających staż pracy,
e) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
f) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
g) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i)Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Fundacji „Środkowopomorska Grupa Działania” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres:
Fundacja „Środkowopomorska Grupa Działania”, Partyzantów 17, 75 – 411 Koszalinlub składać osobiście w biurze Fundacji w terminie do 7 września 2009 r. do godz. 15.00 (liczy się data wpływu do biura Fundacji)
z wyraźnym dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektor Biura w Fundacji „Środkowopomorska Grupa Działania”,
Aplikacje, które wpłyną do Fundacji po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie dostępna na stronie Fundacji „Środkowopomorska Grupa Działania”: www.lepszawies.pl
SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO – PROMOCYJNYCH I WSPÓŁPRACY
Wymiar etatu: pełny
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące kryteria:
1. Wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
a) Wykształcenie wyższe,
b) Staż pracy minimum 1 rok,
c) Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
d) Umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu i programów do prezentacji,
e) Prawo jazdy kat. B.
2. Pożądane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
a) Wykształcenie wyższe na kierunku rolniczym, zarządzanie, marketing lub innym o profilu zbliżonym do zakresu obowiązków;
b) Doświadczenie w przygotowywaniu kampanii informacyjno-promocyjnych, organizowaniu szkoleń, znajomość rynku mediów itp.
Do bezpośrednich zadań Specjalisty ds. organizacyjno – promocyjnych i współpracy należy:
1) prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD,
2) udzielanie informacji o działalności LGD – telefoniczne, ustnie, pisemnie lub za pośrednictwem Internetu,
3) przygotowywanie udziału LGD w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach mogących pomóc w promocji LGD,
4) współpraca z mediami – w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych,
5) współredagowanie wydawnictw Fundacji
6) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD,
7) obsługa techniczna imprez wewnętrznych – spotkań, narad, przyjęć delegacji i gości LGD,
8) przygotowywanie propozycji w zakresie wzorów przedmiotów promocyjnych, organizacja przetargów i udział w pracach Komisji Przetargowych,
9) organizowanie szkoleń, konferencji i innych imprez zaplanowanych przez LGD,
10) koordynacja działań związanych z aktualizacją LSR,
11) inicjowanie i prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową,
12) realizacja projektów Fundacji, w szczególności w zakresie organizacyjno-promocyjnym,
13) monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej,
14) wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, w tym prowadzenie sekretariatu.
Wymagane dokumenty:
a) Życiorys kandydata (CV),
b) List motywacyjny,
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie dokumentów poświadczających staż pracy,
e) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
f) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
g) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Fundacji „Środkowopomorska Grupa Działania” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres:
Fundacja „Środkowopomorska Grupa Działania”, Partyzantów 17, 75 – 411 Koszalinlub składać osobiście w biurze Fundacji w terminie do 7 września 2009 r. do godz. 15.00 (liczy się data wpływu do biura Fundacji)
z wyraźnym dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko specjalista ds. organizacyjno – promocyjnych i współpracy w Fundacji „Środkowopomorska Grupa Działania”,
Aplikacje, które wpłyną do Fundacji po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie dostępna na stronie Fundacji „Środkowopomorska Grupa Działania”: www.lepszawies.pl