Jesteś tutaj: Strona główna > Gmina > Archiwum > Archiwum Aktualności > Oferta pracy na stanowisko Dyrektor biura oraz Specjalista ds. organizacyjno – promocyjnych i współpracy

Oferta pracy na stanowisko Dyrektor biura oraz Specjalista ds. organizacyjno – promocyjnych i współpracy

DYREKTOR BIURA

 

Wymiar etatu: pełny

 

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące kryteria:

1.   Wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:

a)     Wykształcenie wyższe magisterskie;
b)     Staż pracy minimum 5 lat;

c)     Doświadczenie w co najmniej 2-letnim kierowaniu zespołem;

d)    Znajomość problematyki i doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji projektów ze środków UE;

e)     Umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, programów do prezentacji ;

f)       Prawo jazdy kat. B.

 

2.   Pożądane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:

a)      Wykształcenie wyższe ekonomiczne specjalność zarządzanie lub finanse, prawo;

b)      Doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji projektów na terenach wiejskich;

c)     Doświadczenie w aplikowaniu o dofinansowanie projektów.

 

Do bezpośrednich zadań Dyrektora Biura należy:

 

1)    wykonywanie uchwał Rady Fundacji i Zarządu Fundacji,

2)    prowadzenie spraw Fundacji,

3)    przygotowanie procesu naboru kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowiska pracy,

4)    gromadzenie i udostępnianie dokumentów z zakresu działania Fundacji,

5)    przygotowywanie materiałów na posiedzenia Rady Fundacji oraz posiedzenia Zarządu i Rady Doradczej,

6)    sporządzanie protokołów i sporządzanie odpisów podjętych uchwał przez organy Fundacji i doręczanie ich uprawnionym osobom i instytucjom,

7)    prowadzenie dokumentacji członków organów Fundacji,

8)    nadzór nad przygotowaniem i wdrażaniem projektów w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju ŚGD,

9)    nadzór nad prowadzeniem działań związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura, współuczestniczenie w systemie szkoleń,

10) udzielanie potencjalnym beneficjentom wszelkich informacji dotyczących sposobu przygotowywania i składania wniosków o dofinansowanie,

11) szkolenia kadr biorących udział we wdrażaniu lokalnej strategii LSR, w tym pracowników LGD, członków Rady,

12) nadzór nad obsługą wniosków,

13) nadzór nad prowadzeniem monitoringu realizowanych operacji,

14) przygotowywanie wniosków o płatność pod względem merytorycznym,

15) przygotowywanie odpowiednich sprawozdań,

16) pomoc przy organizacji pracy Rady Doradczej oceniającej operacje,

17) nadzór nad sporządzeniem informacji z kontroli dla Zarządu,

18) nadzór nad prawidłowością sprawdzania końcowych rozliczeń rzeczowych pod względem zgodności z warunkami Umów o pomoc,

19) przyjęcie sprawozdania z wykonania projektów pod względem rzeczowym

i finansowym,

20) przygotowywanie propozycji procedur i instrukcji dotyczących kontroli.

 

Wymagane dokumenty:

a)   Życiorys kandydata (CV),

b)   List motywacyjny,

c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

d) kopie dokumentów poświadczających staż pracy,

e) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

f) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

g) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,

h) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 

i)Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Fundacji „Środkowopomorska Grupa Działania” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres:

Fundacja „Środkowopomorska Grupa Działania”, Partyzantów 17, 75 – 411 Koszalinlub składać osobiście w biurze Fundacji w terminie do 7 września 2009 r. do godz. 15.00 (liczy się data wpływu do biura Fundacji)

 

z wyraźnym dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektor Biura w Fundacji „Środkowopomorska Grupa Działania”, 

Aplikacje, które wpłyną do Fundacji po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie dostępna na stronie Fundacji „Środkowopomorska Grupa Działania”: www.lepszawies.pl




SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO – PROMOCYJNYCH I WSPÓŁPRACY

 

Wymiar etatu: pełny

 

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące kryteria:

1.   Wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:

a)     Wykształcenie wyższe,

b)     Staż pracy minimum 1 rok,

c)     Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,

d)     Umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu i programów do prezentacji,

e)     Prawo jazdy kat. B.

 

2.   Pożądane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:

a)     Wykształcenie wyższe na kierunku rolniczym, zarządzanie, marketing lub innym o profilu zbliżonym do zakresu obowiązków;

b)     Doświadczenie w przygotowywaniu kampanii informacyjno-promocyjnych, organizowaniu szkoleń, znajomość rynku mediów itp.

 

Do bezpośrednich zadań Specjalisty ds. organizacyjno – promocyjnych i współpracy należy:

 

1)    prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD,

2)    udzielanie informacji o działalności LGD – telefoniczne, ustnie, pisemnie lub za pośrednictwem Internetu,

3)    przygotowywanie udziału LGD w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach mogących pomóc w promocji LGD,

4)    współpraca z mediami – w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych,

5)    współredagowanie wydawnictw Fundacji

6)    nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD,

7)    obsługa techniczna imprez wewnętrznych – spotkań, narad, przyjęć delegacji i gości LGD,

8)    przygotowywanie propozycji w zakresie wzorów przedmiotów promocyjnych, organizacja przetargów i udział w pracach Komisji Przetargowych,

9)    organizowanie szkoleń, konferencji i innych imprez zaplanowanych przez LGD,

10) koordynacja działań związanych z aktualizacją LSR,

11) inicjowanie i prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową,

12) realizacja projektów Fundacji, w szczególności w zakresie organizacyjno-promocyjnym,

13) monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej,

14) wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, w tym prowadzenie sekretariatu.

 

Wymagane dokumenty:

a)   Życiorys kandydata (CV),

b)   List motywacyjny,

c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

d) kopie dokumentów poświadczających staż pracy,

e) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

f) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

g) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,

h) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 

i)     Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Fundacji „Środkowopomorska Grupa Działania” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres:

Fundacja „Środkowopomorska Grupa Działania”, Partyzantów 17, 75 – 411 Koszalinlub składać osobiście w biurze Fundacji w terminie do 7 września 2009 r. do godz. 15.00 (liczy się data wpływu do biura Fundacji)

 

z wyraźnym dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko specjalista ds. organizacyjno – promocyjnych i współpracy w Fundacji „Środkowopomorska Grupa Działania”, 

Aplikacje, które wpłyną do Fundacji po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie dostępna na stronie Fundacji „Środkowopomorska Grupa Działania”: www.lepszawies.pl