Jesteś tutaj: Strona główna > Gmina > Archiwum > Archiwum Aktualności > Nowa jakość usług - rozpoczęcie budowania Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą PN - EN ISO 9001:2009 w Urzędzie Miejskim w Białym Borze.

Nowa jakość usług - rozpoczęcie budowania Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą PN - EN ISO 9001:2009 w Urzędzie Miejskim w Białym Borze.

 
 
 
 
 






POLITYKA JAKOŚCI

URZĘDU MIEJSKIEGO W BIAŁYM BORZE

 

Nadrzędnym celem jakościowym wykonywanych zadań przez Urząd Miejski w Białym Borze jest zaspokajanie potrzeb mieszkańców, poprzez świadczenie profesjonalnej obsługi interesantów na najwyższym poziomie usług, w przyjaznej atmosferze, zgodnie z wymaganiami prawnymi. W oparciu o System Zarządzania Jakością wg normy PN – EN ISO 9001:2009. Urząd Miejski w Białym Borze realizował będzie wyznaczony cel w oparciu o następujące zasady:

1.  Doskonalenie warunków organizacyjnych i technicznych obsługi klientów, poprzez przyjazną, sprawną i profesjonalną obsługę administracyjną.

2.  Podnoszenie świadomości o służebnej roli urzędu oraz uzupełnianie i doskonalenie kwalifikacji i umiejętności pracowników.

3.  Stałe uwzględnianie w pracy urzędu oczekiwań i wniosków intresantów, m.in. poprzez monitorowanie zadowolenia klienta, badanie i analizowanie potrzeb mieszkańców.

4. Tworzenie i dbałość o pozytywny wizerunek urzędu.

5. Zapewnienie i doskonalenie właściwego i skutecznego systemu przepływu informacji o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie.

6. Nawiązywanie i utrzymywanie przyjaznych relacji na arenie krajowej i międzynarodowej


Kierownictwo Urzędu Miejskiego w Białym Borze gwarantuje realizację Polityki Jakości poprzez stałe monitorowanie i systematyczne szkolenia pracowników w zakresie jakości.


Niniejsza Polityka Jakości jest naszą deklaracją na rzecz Petenta, a także zobowiązaniem do ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN – EN ISO 9001: 2009 w Urzędzie Miejskim w Białym Borze.

Bożena Pankiewicz-Ginda