|
POLITYKA JAKOŚCI
URZĘDU MIEJSKIEGO W BIAŁYM BORZE
Nadrzędnym celem jakościowym wykonywanych zadań przez Urząd Miejski w Białym Borze jest zaspokajanie potrzeb mieszkańców, poprzez świadczenie profesjonalnej obsługi interesantów na najwyższym poziomie usług, w przyjaznej atmosferze, zgodnie z wymaganiami prawnymi. W oparciu o System Zarządzania Jakością wg normy PN – EN ISO 9001:2009. Urząd Miejski w Białym Borze realizował będzie wyznaczony cel w oparciu o następujące zasady:
1. Doskonalenie warunków organizacyjnych i technicznych obsługi klientów, poprzez przyjazną, sprawną i profesjonalną obsługę administracyjną.
2. Podnoszenie świadomości o służebnej roli urzędu oraz uzupełnianie i doskonalenie kwalifikacji i umiejętności pracowników.
3. Stałe uwzględnianie w pracy urzędu oczekiwań i wniosków intresantów, m.in. poprzez monitorowanie zadowolenia klienta, badanie i analizowanie potrzeb mieszkańców.
4. Tworzenie i dbałość o pozytywny wizerunek urzędu.
5. Zapewnienie i doskonalenie właściwego i skutecznego systemu przepływu informacji o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie.
6. Nawiązywanie i utrzymywanie przyjaznych relacji na arenie krajowej i międzynarodowej
Kierownictwo Urzędu Miejskiego w Białym Borze gwarantuje realizację Polityki Jakości poprzez stałe monitorowanie i systematyczne szkolenia pracowników w zakresie jakości.
Niniejsza Polityka Jakości jest naszą deklaracją na rzecz Petenta, a także zobowiązaniem do ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN – EN ISO 9001: 2009 w Urzędzie Miejskim w Białym Borze.
Bożena Pankiewicz-Ginda